Monday, June 29, 2009

drama dalam train

satu petang...
aku terpaksa naik train utk pulang ke rumah...
aku amik train di stesen bank negara...
train boleh delayed pulak...
so kene tunggu 30 minit lagi...
aku dah panas dah tapi apa blh wat sabar je la...

train sampai aku dengan ghairahnye nak naik gak...
walaupun penuh macam sardin...
nak blk gak...
aku nk naik gak...
aku pun berjaya la naik walupun ada aksi tolak- menolak...

makin lama makin kurang org dlm train...
aku pon dapat la duduk...
setelah lama berdiri...
aku pun duduk sambil mendengar alunan lagu dlm mp3 aku...
secara kebetulan aku duduk mengadap dengan 2 org pompuan...

tettiba salah sorang dr mereka melihat kearah aku...
aku dengan selamba je buat tak tau je...
kepala aku diangguk-angguk mengikut rentak lagu...
seminit pastu di tertoleh lagi kearah aku...
mungkin pelik melihat reaksi aku...
tapi aku dengan bangang nye telah...
membasahkan bibir aku dengan lidah...
lidah di keluarkan utk membasahkan lidah...
pompuan tu terus cuak dan kasi tau kat kawan dia...
adoi...
apa aku wat ni...
pastu nk cover aku pon buat la byk kali...
nampak mcm bibir aku kering...
patu pompuan tu terus duduk diam2...
ha baru ko nk diam...
khkhhhkhhk...

moralnye...
jgn lakukan aksi pelik di public area...
dan...
utk disekitar jgn cepat slah sangka...
mungkin secara spontan aksi tu terkeluar...

rakyat malaysia harus ceria selalu...

5 comments:

didieadila said...

bengong la fun..
hahaha..
klu aku pon tkut kot org wat cmtu..

afun loneranger said...

aku tak sengaja...
bkn niat aku...
khkhkhk...

hunny said...

ahahhaha! cuak affan cuak! kui kui kui ;p

Anonymous said...

sb pe die pndang ko mule2????
sb muke ko mcm.......................................
mcm meet incle husen la....tibe...bile jilat lidah mcm perogol...sumpah

afun loneranger said...

to hunny: cuak gak...khkkhkhk..sebab pompuan tu dah buat muka pelik...

to nadey: nk wat mcm mana dah memang meet uncle hussien..ko ckp aku perogol?aku tembak ko sampai kurus..khkhkh