Saturday, March 21, 2009

tribute: geology career exposition 2009

arini berakhirlah segalanya...
sume event yang aku involve kat UKM...
yeah...
ia sudah berakhir....

mcm biasa la...
dah abis event...
post mortem...

career exposition...
tahniah aku ucapkan kepada pengarah...
en.halkum...
bukan niat aku menjatuhkan...
cume...
aku tau ko boleh buat lebih baik...
flow itu sudah ada...
tapi...
ko kene lebih berhati-hati...
menyusun dengan lebih baik lagi...

aku bukan nye hebat...
kite sama2 blaja...
ini bkn medan menghentam...
tak da niat pon aku nk hentam...
cume memberi pandangan...
dari sudut post aku...

buat miss progam...
aku juga ucapkan tahniah...
flow sgt baik...
cume jika awal skit susun...
pasti ia kan lebih baik...

aku nk minta maaf jika ada salah silap...
slalu masuk meeting lambat...
tak gi meeting pon slalu...
aku ada komitmen lain time tu...

buat adik-adik...
tq...
jasa korang tuhan je la yang membalasnya...
next event should be better than this time...

aku berbangga jadi sbhgn dari team ini...
satu penghormatan sebenarnya...
terima kasih...
tahniah...
en. halkum n the team...

No comments: