Wednesday, May 20, 2009

selamat tinggal UKM

sudah lama rasanya aku tidak menulis...
bukan tak mahu menulis tetapi ada ambisi yang dilakukan...
maklum sajalah aku di sisa-sisa terakhir di bumi UKM...
masa banyak diabiskan bersama konco-konco...

semalam tanggal 19 Mei 2009...
bercerai sudahlah aku dengan konco-konco ku...
sejak dari tahun 1 ini yang pertama kalinya aku cukup tersentuh...

ingin aku ceritakan satu kisah yang berlaku malam sebelumnya...
en. halkum bertemu dengan aku berbincang mengenai programnya...
"sharing is caring"...
program itu berjaya dilakukan walaupun kondisi tidak sempurna...

program ini membolehkan konco-konco menyatakan apa saja...
sama ada kenangan atau pengalaman suka duka...
ini bukan poyo atau penipuan...
ini sebuah realiti...

di awal program aku masih dengan ego aku...
hanya bergelak ketawa tanpa rasa sedih...
tapi akhirnya aku tewas..
tatkala aku memluk konco-konco aku...
aku menangis...
tak tahu dari mana dtgnya air mata itu...
tapi aku cukup sedih...
aku tersentuh...

aku hanya ingin ucapkan terima kasih bebanyak kpd semua...
tanpa kalian sapalah aku di bumi UKM...
kalian merupan kenangan terindah...
aku dah tak tahan dah ni...
aku dah mula nk menangis lagi...
aduh...

5 comments:

didieadila said...

ko mmg ngok..
huhuhuhuhu..
T-T

geo_life said...

yup..kenangan di geologi, maybe kita je yg memahami n menghayati..nice to know you afan

afun loneranger said...

huhuhu...sedih siot...

wAnIe said...

sbr ye afan..jgn nanges2.hehe
best sgt dpt knal korg.
thnx 4 all the memories.
gudluck!

nadey said...

walaupon post xde kene mengene ngan aku
tp
aku nk ckp gak...tq
sb bg aku kenangan terindah