Sunday, November 30, 2008

konco soka doka

bumi mengelilingi matahari...

bulan mengelilingi bumi...

sedar tak sedar aku hampir mengucapkan bye-bye kpd ukm...

bumi bertuah ukm ni byk mengajar aku erti hidup...

yang paling aku tak dapat lupakan erti gugusan persahabatan...

bkn mudah untuk mencari konco soka doka (teman suka duka)...

byk yg aku pelajari dalam mengenal kalifah di bumi Allah ini...

rencah kehidupan dlm kerencaman sifat & sikap tak mampu utk dicarik-carik...

time soka mmg ramai.tp.time doka amat perit.1 dlm 1000 pun payah...

carilah teman yg memahami.mendengar.melihat.menerima seadanya...

terima kasih buat konco-konco aku...

(konco SKS.konco SMSS.konco MATRIK.konco UKM)

++ai.peja.pekek.amy.enol.tet.dan.arai.man.kodiang.black.bob ajim.leha++

++konco-konco lain yg tak dapat aku nyatakan kerana terlalu agung jasamu++

No comments: