Sunday, November 30, 2008

bisikan mata hati

keindahan alam maya cukup tak ternilai harganya...
cukup berseri tatkala makhluk di dunia di anugerahkan fikiran untuk mencorakkannya...

aku mula belajar sesutau hari ini...
di sini aku mula cuba mengerti sebuah kehidupan...

betullah kata koncoku bob...
aku tak boleh terlalu selesa dengan apa yg telah aku genggami...

aku mula terdetik di hati...
curahan fikiran di minda...

untuk menggapai sebuah impian dan harapan.memang perlu bijak berbicara.bergaya.bkn kepuraan yang menjadi senjata.hanya perlu menjadi diri sendiri.

itu lah aku.itu lah kamu.

ragam manushia.semuanya bagaikan alunan irama muzik yang sentiasa berbeda mengikut zaman.alunan itu akan terus digemakan namun penerimaan.penghayatan.susun kata.akan senantiasa berubah...

aku akan tetap mencari dan berjalan bahkan berlari di bumi tuhan ini...

No comments: