Wednesday, January 7, 2009

ayu ep.7

memperihalkan watak...

  • si anak-lelaki yg menyanjungi gadis yang dicintai tapi tinggi untuk di gapai
  • si gadis- perempuan sanjungan lelaki
  • si singgah- perempuan yang hadir selepas cinta lelaki pada si gadis
  • si konco-teman rapat si anak
si anak menjalani kehidupan seperti biasa...
makan.minum.seperti biasa...
kawan-kawan masih seperti dulu...
mungkin bertambah...
itu sahaja yang tinggal...

si anak berfikir dan merenung masa depan sendirian...
hanya si gadis yang masih di hati...
walaupun si singgah hadir untuk mengisi kekosongan...
si anak masih setia menanti...

si anak berpeluang berbual dengan teman rapatnya (konco)...

si konco: eh ko ni...org dah nak...apa tunggu lagi...

si anak: hehehe...apa ko merepek ni

si konco: bukan apa si singgah dah nak...apa ko nk lagi...itu kan impian ko..(nada sinis)

si anak: hehehe...tak boleh la..aku masih pada si gadis...

si konco: ko nk tunggu si gadis ke?

si anak: yup...aku akan tunggu...

si konco:ko ni kalau dah ada gurlfrez sok mesti ko setia giler...yang tu aku respect...

si anak:hehehe..aku akan tunggu..dan setia menunggu...aku akan tetap disini...

si konco:aku doakan ko berjaya lah...hehehe...

perbualan si anak dan si konco terus berlarutan...
si anak sedar si konco hanya ingin melihatnya gembira...


1 comment:

siti@anna - watak sampingan di dunia serbaloka... said...

hurm...
at least ape yg konco tu kate
harap2nye ko leh tunaikan lah ye..
x sangke dow...
hahaha...
ingatan memori yg kuat!
bagus2..