Thursday, January 8, 2009

langit biru

aku terkedu...
banyak persoalan yg timbul di ruang minda aku...
siapa gerangan nya itu...
ada pelajar baru ke?

atau...

aku je yg tak perasan selama ini...
penampilanya kali cukup luar biasa...
tak byk beza...
tapi cukup membuatkan aku keliru...

aku: oit sapa duk depan ko tu...

konco: la ko tak kenal ke...

aku: la ingat kan student baru tadi...khkhkh...

mungkin ini tsunami yg melanda negara...
transetor baru telah muncul...
aku gembira...
rakan-rakan aku kini makin pandai bergaya...

untuk rakan-rakan...
teruskan usaha untuk bergaya...
kita bakal melangkah ke alam sgt berbeza...
jeans n tshirt mungkin akan jadi yg kedua...
tie.kemeja.coat.blouse.akan jadi yg utama...

pandai-pandai la kita berhias...
kita dituntut untuk kelihatan cantik...
ciri-ciri insan produktif...
chill..

2 comments:

Unknown said...

haih...terase kawan...kihkihkih...

afun loneranger said...

khkhkh
terasa ka...
khkhkh...