Wednesday, January 14, 2009

rentak disko dasko

semua nye telah disusun...
satu persatu aku atur...
bukan aku sahaja...
rakan-rakan lain juga...

aku terima panggilan...
bergegar-gegar kocek aku...
kali ini bukan seperti kebiasaan...

pemanggil: cancel kan sume utk esok...

rentak begini semakin tidak aku gemari...
alunan mereka sahajakah perlu diturutkan...
siapa pula nak dengar irama reggae aku...

aku bukan nak besar kepala...
aku paham...
kite ada tugas masing-masing...

situasi menang-menang penting dalam perkara ini...
kau menang...
aku menang...

langkah tetap seiringan..
berjalan...
berlari...
duduk...
berdiri...

tak perlu takut...
aku tetap sama...
insan biasa di bumi tuhan...

3 comments:

didieadila said...

btol!
aku benci sgguh..
knun nya mereka pemerintah..
kita marhain..
wtf..

afun loneranger said...

bile kita di atas jgn lupa di bwh...
kita pasti akan ke bawah gak...

azim said...

ahh...
fak!!
afun si pemerintah keparat memerintah secara kuku besi..
dia telah menyingkirkan designer kerarockclothing atas dasar si designer terlalu kacak...
diskriminasi tanpa mengenal arti rasional!!!
si tali barut semenanjung gaza..
hahahaha