Tuesday, April 28, 2009

exam oh exam #2

konco: dude..sok last exam kite sejak dr tadika...

aar ek...
aku terasa ada kebenaran statement itu...
sungguh menyentap fikiran ku...
terasa mcm semalam plak baru blaja ABC...
terasa macam semalam angkat tangan kerana hendak membuang air...
ataupun terasa semalam kawan tadika ku kencing dlm seluar...

sejak dari tadika hingga kini...
ini merupakan pendidikan formal yang yang kene ditempuhi oleh sume...
dan...
aku telah abis melunaskannya...

marah sungguh kawan2 aku...
aku dah abis exam...
kkhkhkh....
mulala buat ayat...
mcm2...

konco: kami masih pentingkan pelajaran...

aku hanya mampu ketawa...

it's over dude...

1 comment:

Anonymous said...

kami mase pentingkan pelajaran
ayat bulu
tp ko tgk la die
main2
tesis pon jihan kene push
tido 12 jam
mmg gile la