Saturday, April 11, 2009

latihan ilmiah

Hari: Jumaat
Tarikh: 10 April 2009
Masa: 3.55 p.m

dengan muke yang cm org hutan...
sungguh merimaskan wajah itu...
aku bersama konco-konco...
melangkah ke bangunan geologi UKM...

berbekalkan palstik bag kuning...
berisi sampul RM 1.20...
2 draft tesis RM 85...
2 helai poster A3 Rm 6...
aku meluru menuju kaunter pejabat geologi...

"pakcik mat..saya datang bawak tesis..amik la sume nye..."(kata aku dgn nada riang)

pakcik mat hanya senyum...

"ada sume..tesis?..poster?...baru blh hantar" (kata pakcik mat)

"sume ada...amik je sume..khkhkhk.."(aku menjawab)

"isi borang penyerahan ni..." (pakcik mat membalas)

"amboi dah macam nak bertanding parlimen Bukit Gantang"...(aku melawak)

"hehehhe"...(pakcik mat ketawa)

aku gembira...
selesai isi borang...
aku menjerit...
aku dah tamat semuanya...
wp tak tau apa hasilnya...
khkkhk...
tapi...
aku puas...
wpun pelbagai dugaan dtg...
ia telah selesai...

2 comments:

Anonymous said...

tahniah abg.........abgku~~~~~

afun loneranger said...

khkhk...
tq..
nadey...