Wednesday, April 1, 2009

makin terasa #2

konco: sedih nampak entri blog ko

aku: (hanya mampu diam mengukir senyuman)

aku rasa perpisahan itu makin dekat...
tekanan makin dirasai...

alunan maple...
irama lepak sampai kol 3 pagi...
simfoni karokae...

sume itu mungkin akan berubah...
limitasi mungkin akan wujud...
dah tak macam dulu..

apa boleh buat...
sudah suratan...
mase yang tinggal jgn dibuang...
hayun selagi mampu menghayun...

sejuta kasih aku pahat kan di hati...
aku hanya berharap sang bintang akan terus bersinar...
agar aku tahu sang bintang itu adalah kamu...

salam buat konco-konco

5 comments:

didieadila said...

huhu..
sabar ye afun..
mahu atau tidak..
detik itu akan tiba..
ianya satu lgkah untuk kita ke perjalanan yang baru...

nadey said...

sumpah aku benci entri yg ni
aku xtau la mcm mane aku nanti
sumpah aku rase kehilangan gile2
aku benci bende ni....................................

afun loneranger said...

khkhkhk...
ini realiti...
be strong...

nadey said...

mybe aku down gile arini
sb ni
ade org tanye aku
aku trus down!!!
huhuh
xpe
aku dah biase kene tinggal
aku blaja
lgpon
korg pon ade kehidupn korg
bia je la aku

cikin said...

memori bersama ko akan sentiasa terpahat kat ingatan aku.
even aku kenal ko xlame.
semoga ko sukses di luar sana!

p/s:nadey,rilex.ko masih ade geng meriah.ekekeke:P